SHARK PUPPET FACE REVEAL

Shark Puppet

Shark Puppet

1 020 041 Views4 123

    Published on 11 days ago

    Comments

    1. Lucas Solorio

      Hey shark puppet me frog puppet he will be your friend and you be in your videos so but you first have to look at my comment and then you have to come to my house I have a channel but my phone broke so I'm using my uncle's old phone that has internet eye makeup videos a channel that plays I make recording videos so yeah put frog puppet in your video and also frog puppet is not alone he's also with sock puppet so frog puppet and sock puppet will be sponsored in yeah. So please put them in your videos because I really want you to use them in your videos and I'm your biggest fan and also can I have your autograph on my comment😊

    2. the dark wolf animal jam

      First thing I said when I saw the thumbnail Me:this is fake : if you find the difference like the comment πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ™πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•

    3. Joaquin Hernandez

      That’s not your face reveal

    4. Caiden's Kingdom

      He said eew without opening his mouth so he’s not shark puppet

    5. Tayos

      Why’s Logan shark puppet

    6. LaDawn ッ Boo

      ᏔᏲ๏t

    7. Jayvon06 dixon

      Logan Paul is shark :LIES. But like why him bruh you could have done a dam hobo or Donald Trump

    8. juani 123prov

      OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG

    9. Vincent Saraza

      XD did you actually grab Logan Paul just for this LOL

    10. 77 subscribers and no videos

      Why you always lyinnnnn

    11. Nerf Boys

      Boooooooooo get of the screen

    12. lilhendo 2008

      Not that surprised

    13. Tuff Gamer

      0:26 his mouth didnt move ???

    14. Adrian Soto

      yo imagine if Shark Puppet And Logan Paul Team Up To Beat KSI...

    15. aven's world

      It can barely fit on his hand😁😁😁😁😁

    16. megin atkinson

      He’s not the real shark puppet when I heard boo I didn’t see his mouth move

    17. noob nub

      Fake

    18. Royalfrost Dash

      Everyone knows he hired Logan Paul to say I’m shark puppet πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    19. Brylin Slaughter

      That ain't him

    20. nayeli blogs alvarenga

      Do a real face reveal

    21. DaZe Cookie

      Lol dude wrong scream

    22. diego Lema

      Fake

    23. Beyblade kid david

      No no no press read more It's just more NO

    24. EPIC Panda

      Who is it?

    25. Endlessbee 2019

      Thats your friend yeah

    26. Dog king

      26 28 it's not him cause he didn't say yeah at 26 _28 sec

    27. TULIX :D

      For my is fake :v

    28. Abdulaziz Aljaser

      I’d be disappointed in the shark puppet if this was true

    29. Blast Vidz

      Logan Paul literally did not sound at all like shark puppet epsepted the yeah

    30. Vik_ sksksk

      America explain.

    31. StefanAwsome sandoval

      Your the fake sharkpuppet

    32. Xxrod#rigoxX

      Lier

    33. Aidan Trimble

      Mhhhh but shark puppet has curly hair

    34. rolfmhansen

      i think πŸ€” he is the real

    35. Spencer Mancini

      When it’s the morning and I got on the bus but then I realize I had homework 0:32

    36. Adam Phillips gaming

      Doooo it

      1. Adam Phillips gaming

        I love Mr shark but I hate Logan

    37. Ski gacha Gacha

      _nope

    38. Iguana rana 117

      I am shark puppetXD

    39. Bl3zijacken10 official channel

      You look like logan paul with a beard

    40. bloody wolf gang

      If you want a real face reveal go to chilly and watch jeffys pet shark behind the scenes

    41. stuffed animal lover 2

      It's not Logan Paul

    42. Technoboy The Techmaster

      If you all want a real face reveal, go to this link right here: us-new.com/online/video-dgQsH5M1N2c.html

    43. Jose Manzo

      Its not that guy just go to sml

    44. jesus d matos

      No se rick parece falso

    45. TripexTheDutchie OWO

      How can we hear u clearly wen u have mask on this is fake wen he say yeah his mouth don’t move and his scream doesn’t match

    46. Kenji!!

      this is a joke

    47. Hero hamster 14

      LEL

    48. Gilgian 23

      Da scream was not the same

    49. Slimey Boy

      Loggan pol

    50. big chungus

      We ain't stupid

    51. X Gold Fox

      No you are not

    52. Dexter Animations!

      It’s SML that plays shark puppet probably

    53. Leo Palm

      Are you Logan paul

    54. Alejandra Velasquez

      Your living shark puupet

    55. PRGSPY_RBLX_OfficialYT

      If Logan is the operator of the puppet, then who is the voice actor?

    56. LOL! PRO_YT

      Logan Paul???!!

    57. Haiduong Le

      U are not shark pupet i know !

    58. kitty furry

      Its fakeπŸ˜…

    59. souichi chan

      Thank You For Face Reveal . I Love You Shark Puppet 😍πŸ₯°πŸ˜˜

      1. 3p1ks

        You think it's actually him? Or is that a joke?

    60. People blast 556677

      He’s not cause when he said yeah his mouth didn’t move

    61. A x

      😢

    62. [AP-STUDENT] Ralph Joshua Penaroyo

      good face reveal cool

    63. Muhammad Aiman danish

      i bet thats not real

    64. ARIANAmPlayz m

      Your not the real sharkpuppet cause the voice is different

    65. Youtube Sonzz CallMeSonzzJr

      That ain’t shark puppet

    66. nino Beran

      Its me im the shark puppet *shrieks* Uuhhh ur voice is weird so no u aint

    67. Death Eater

      You know is actually jeffy or lance

    68. JosΓ© RG

      OMG 😲

    69. SebasG7780

      0:32 *CRINGE APPEARS*