my new hair

LaurDIY

LaurDIY

1 025 242 Views1 505

    ✂ click to join the #prettylittlelaurs fam!! bit.ly/2bIXkpJ
    ✂ SHOP LAURDIY PRODUCTS: laurdiy.com/
    OMG IM STILL TRIPPING OUTTTTT WHO IS SHEEEEEEE LOL. Also plz teach me all the wig tricks wig experts! hope u enjoyed this weekly vlog!! I know it's been a white since I've vlogged but YAY WE BACK! do you prefer vlogs or main style vids for the wednesday upload? also giveaway details down below! SEE YA SUNDAY!
    ♡ XO lauren
    GIVEAWAY RULES!
    1. Follow instagram.com/laurdiy/
    2. Follow instagram.com/shoplaurdiy/
    3. Leave me 🌺🌻🌸on this photo: instagram.com/p/Bu7bUkQhiUf/
    4. I'll be announcing winners in NEXT WEEK'S VLOG (march 20th!)
    »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
    MORE LAUR!
    ⟡ snapchat: laurdiy
    ⟡ instagram: instagram.com/laurdiy
    ⟡ twitter: twitter.com/#!/laurDIY
    ⟡ like "LaurDIY" on facebook: facebook.com/laurdiy
    ⟡ tumblr: likewolvesss.tumblr.com/
    $10 off Uber: LAURENR563
    $10 off Postmates Delivery: QIRHB
    »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
    ▲ last week's video ▼
    LAST WEEK's VLOG
    us-new.com/online/video-uiyP_azhAP4.html
    LAST WEEK'S DIY - DIY Master Episode 8
    us-new.com/online/video-e4Va4qa41-c.html

    Published on 2 months ago

    Comments

    1. LaurDIY

      hi babes!! don’t worry about IG being down right now, just save ur flowers for when it’s back up, no stress! ❤️🌻

      1. Sabrina Sabrina

        😍😍😍

      2. Maribel Gonzalez

        youare my favret

      3. Edel Byrne

        u

      4. Edel Byrne

        c

    2. Eslam Dougha

      “You like my hair” gee thanks just bought it” Me: I love this song! Me:*looks at the video* Me: oh my god a just sang!

    3. Cody Lambert

      🌸🌸🌼🌼🌹🌹🌷🌷💐🌾💐🌻🥀🌺💐🌻🌷🌼🌸🌹

    4. Eddie Russell

      Hi

    5. Eddie Russell

      Hi

    6. Eddie Russell

      Hello

    7. Crystal Fountain

      Title:my new hair.Me:omg yay her hair looks so Cuteee Starting of the video:Trying on wings.Me:HmmmmmmMMMmm. Okay,that blonde one at 1:02 mins looked natural on you!This was such a cute vid tbh.Love you Lauren!

    8. washington luis

      Can I please have a make up set please

    9. Andi Skinner

      #Lia

    10. Emma Elley

      I dont have insta but here are some flowers anyway 🌸

    11. angel wings

      #MIAN MI from Mia AN from Lauren

    12. Anisha Mueller

      🌸🌹💐

    13. Sabrina Sabrina

      !!!!!

    14. Zoe Keoveunexay

      But u look awesome

    15. Sierra S

      #contentbabycontent 😍😍😍

    16. jelena Squad

      I love your hair it’s the best

    17. Alex Mvuka

      cooooool

    18. Shirley wewong

      Can I plz plz plz plz jave the give away!!!!!

    19. Callie Avery

      Coachella and here’s some flowers 🌺🌷🌹💐🌺🌸🌼🌻

    20. Aihong L

      i cant do a flower emoji...

    21. Leila Salahi

      I love you😘

    22. Animals With Nayla

      🌸🌺🌻🌼🌹🌷

    23. Jesse Lobo

      I don't Have a instrgram but i can do 5 flors 🌹🌷🌸🌹🌷🌸

    24. Yass Queen

      We have the same name and ur the bom!

    25. priscilla Ruybal

      🌸🌺🌴😇💖🌺🌸🌴🌻💖🌻

    26. priscilla Ruybal

      🌸🌴🌻

    27. Will Fenning

      🌷🌸🌹🌺🌻🌼

    28. Anescka A

      1:34 mia looks like lil tay 😂

    29. Midnight sunfan123

      You and Mia are so pretty! And I love your wigs. Lol.

    30. Silvia Rodriguez

      When Lauren is more pretty than the flowers

    31. Jessica Piper

      Are you still doing the giveaway or is it over?

    32. Audrina Kim

      3:11 is that antelope valley?

    33. Sofie Werner

      🌸🌼🌻🌸🌼🌻💐🌷🌷🥀🌷🌺

    34. Tori Robart

      🌸💐🌷

    35. Gacha ash Gaming

      Cool

    36. Emily S

      7:13 ariana grande is that u

    37. Marjerrie Gatchalian

      Lauria (lauren + mia)

    38. Amory Torres

      Your so pretty

    39. L3NA Phan

      Hooowwww about bangs?

    40. Jennifer Smith

      OMG...That Instagram post about the popsocket is so CUTE!!!!The outfit.... oh yeah so perfect#SO CUTE.Love you.(sorry l don't have emojis on my computer*)

    41. Tracee Chavarria

      I see it l like it

    42. Tracee Chavarria

      Laura you are so cool 💐🌸💮🌹🌺🌻🌼🌷⚘💐🌸💮🏵🌹🥀🌺🌻🌼🌷⚘

    43. Crystal Cardwell

      🌸🌼🥀🌹🏵️🌷🌺🍁

    44. August Gacha

      It was so nice 🌸🌼🌺🌷💐🍁🌹🥀🌻🌸🌸

    45. jordan bubbles!

      Does anyone know who won? Her IG story is gone

    46. Elizabeth Peacock

      I want to get one of those make up things but I dont have Instagram. So here you go... 🌻🌺🥀

    47. musical:

      You're a youtube now, no doubt that you've been one, you did it.

    48. Karina •

      #Lia♥️♥️

    49. Scruffy

      Too many basic girls in this world.....

    50. Neve Ashelford

      Hi I don’t have IG and so do others so can you also make it so people who don’t have IG pls pls🌻🌻

    51. uwu :p

      Omg I live in Lake Elsinore and I'm on spring break the one time that you come out here😭😭😭😭😭😭

    52. Maria Eva Runarsdottir

      🌻🌸🌹

    53. silver.potato

      Man i wish i was early

    54. amber johanna calma

      NOW U LOOK VERY GOODDD

    55. Wolves pack Forever

      🌸🌼🌹🌷💐🌺🌹🌷🌼🌸💐🌷🌼🌸💐🌷🌺🌹🌻🌼🌼🌸💐🌷🌼🌸💐🌻🌻🌸

    56. PirateSkittles

      Does Mia have a US-new?

    57. Shawn Robinson

      Looks the same lol. Conceded much?

    58. Makenna Walker

      I hate when people do instagram or Twitter giveaways because I don’t have social media and I want those soooooooo much

    59. Lucy Park

      I don’t have insagram but hear are the flowers 🌸🌻🌺🌸🌻🌺🌸🌻🌺🌸🌻🌺🌸🌻🌺

    60. Olivia Schiebler

      I honestly think she would look a billion times better with the dark brown. So gorgeous

    61. Jovian Loomis

      I vibe with #Lia

    62. Ryan Tessier

      🌺🌻don't have intsa

    63. Jaye Kaye

      Your to into yourself.You'll get more thumbs up if you show us your bush

    64. Sophie Da kitty cat

      I love you style❤️❤️🦄diy baby

    65. Sophia G

      🌼🌸🌺

    66. PINK PANDA GACHA

      #lia ❤️❤️❤️

    67. Sister Ale!

      AaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAaaaaaaass

    68. Sigita Adomaityte

      💐💐🌸🌸🏵🏵🌹🌹🌺🌺🌻🌻🌷🌷🌼🌼⚘⚘ here are some flowers but I don't have Instagram

      1. Cupcake

        Sigita Adomaityte I don’t ether

    69. Libby Weston

      🌸💐🌷🌹🥀🌺🌸💐🌷🌹🥀

    70. Charlotte Climenhage

      If only I could win a giveaway

    71. Synthia Elaine

      Those flowers are soooo beautiful

    72. monica hernandez

      Lmao Lake Elsinore isn't in LA, I live in Elsinore

      1. Mariana B.

        monica hernandez haha fr I live in the ie and I was like wth

    73. Iaura Sosa

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷love you laurdiy

    74. Lucia Elaine

      can we have an updated boyfriend tag please @laurDIY

    75. Riley Ducharme

      "THIS TRUCK IS RUINING EVERYTHHHIINNGGG!!!!!!!!" WHY AM I LAGHING SO HARD!!!????😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    76. Anna Sofia

      Sorry abt the late comment

    77. Anna Sofia

      Ur literally the best you tuber EVER!!!!!

    78. Anna Sofia

      I love u so so much!!! I don’t hav ig but still wanna enter in the giveaway

    79. I see The drip

      Does anyone notice every time Lauren Breaks up and gets together with someone else she changes her hair

    80. LemonyDiamond

      You kinda look like the Asian version of Ariana Grande

    81. Anna Hendry élève

      i loveee your weekly vlogs!!!

    82. Margarita Toys

      👍👏

    83. Sundee Zien

      😝

    84. Sundee Zien

      Umm Hollywood sigh 🌸🌸🌸🌸💐🌷🌹🥀🌺

    85. Emma Catherine

      I was honestly feeling so horrible and depressed then I saw that you posted a new video that I haven't seen yet soooooooo now I feel better! Thanks for being so amazing💕

    86. Kayla88 Cheer

      I won’t the tarp make up please.🌷💐🌸🌼🌹🌻🌺🌺🌹🌷💐🌸🌼🌻🌹🌷💐🌸🌼🌻🌺🌺💐🌷🌹🌻🌼🌸💐🌷🌹🌹🌻🌼🌼🌸💐🌷🌹🌹💐💐💐💐💐🌷🌹🌹🌺🌺🌻🌻🌼🌼🌼🌸🌸💐🌷🌷🌹🌹🌺🌺🌻🌼🌼🌼🌼💐🌸🌸🌸💐💐💐🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌻🌻🌻🌼🌼🌼🌼🌸🌸🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌻🌻🌻🌼🌼🌼🌷🌷🌷💐💐💐🌸🌸🌸🌸

    87. Leah Wilson

      #lia the other spelling for my name

    88. Lizzie S

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸

    89. lily vuong

      #laurig

    90. lily vuong

      She should autograph the makup like I thing from each set Maby the biggest i

    91. jisoo blackpink us life

      🌸🌻🌼🌷⚘🌹🏵💮🌸💐

    92. daiver jane oliveria

      Soooo cute omg

    93. Jenica Dela Cruz

      Hi LaurDIY 😍

    94. Helen Hatzianestis

      You like my hair gee thanks just bought..... *checks price tag* Thank u, next

    95. Amanda Estrera

      0:47 tho

    96. Kiara Bier

      At 0:51 i love that wig on you it looked to natural

    97. Honey Bunchesss

      Omg you look like an Asian Tana

    98. Brooke Mitroulas

      I just donated my hair for childhood cancer! Shaved it all off!!

    99. Isabel Garth

      flowers 🌷💐🌺🌸

    100. Ava Vukovic

      Just my opinion, I like ur brown hair better it suits u more.