Fifth Harmony - Work from Home ft. Ty Dolla $ign

2 181 088 028 Views566 420

    \""7/27"" available at:
    iTunes: smarturl.it/7.27
    Amazon: smarturl.it/727_Amzn
    Spotify: smarturl.it/727_Spotify
    Google: smarturl.it/727_GP
    Apple Music: smarturl.it/727_Apple
    www.fifthharmonyofficial.com
    us-new.com/client-FifthHarmonyVEVO
    twitter.com/FifthHarmony
    facebook.com/fifthharmony
    instagram.com/fifthharmony
    Lyrics:
    I ain't worried bout nothin
    I ain't wearin na nada
    I'm sitting pretty, impatient
    But I know you gotta
    Put in those hours
    Imma make it harder
    I'm sendin pic after picture
    Imma get you fired
    I know you're always on that night shift
    But I can't stand these nights alone
    I don't need no explanation
    Baby you're the boss at home
    You don't gotta go to work
    But you gotta put in work
    You don't gotta go to work
    Let my body do the work
    We can work from home
    Let's put it into motion
    Imma give you a promotion
    I'll make it feel like a vacay
    Turn the bed into an ocean
    We don't need nobody
    I just need your body
    Nothin but sheets in between us
    Ain't no gettin off early
    Oh, yeah
    Girl gotta work for me
    Can you make it clap
    No hands for me
    Take it to the ground
    Pick it up for me
    Look back at it
    All on for me
    Put in work like my timesheet
    She ride it like a '63
    Imma buy her no Celine
    Let her ride in a foreign with me
    Oh, she the bae, I'm her boo
    And she down to break the rules
    Ride or die, she gone go
    I won't judge, she finesse
    I pipe her, she take that
    Puttin' overtime on your body
    (C) 2016 Simco Ltd. under exclusive license to Epic Records, a division of Sony Music Entertainment"

    Published on 3 years ago

    Comments

    1. Cagayare

      Who is watching this septemper plz like

    2. Top Trader

      Camila Cabello

    3. Anel Md

      Gibt es deutsche Zuschauer ?

    4. Adenilso Santos Oliveira

      Love love love love

    5. Súper Carlos ROBLOX

      Im only 1 perdón that see in 2019? 😢LIKE ir you see in 2019

      1. Dave Carter

        Stay online line you see more regards DJ smidnightcaller enjoy US-new

    6. Ana Ljiljak

      2019 ?? SEPTEMBER

    7. battle tv

      wow where are theyr helmets

    8. Nagato mitosaki

      Ohohohohohooooo oooo oou

    9. Egineuda Santos

      Eu amo kkk

    10. Tatiana Bracey

      I love this song

    11. Arab_ Harmonezrs

      بخصوص انو نورماني طالعه هوت حلوهه؟

    12. Arab_ Harmonezrs

      الكوينز حاضرين عشان يدعسون على الهيترز فديتهم 🔥🔥

    13. Ann Hitt

      I've always loved Camila in this the best 2019 anyone?

    14. Edewet Daun

      cool,song:)

    15. Matthew Logan

      Gang stalking is killing hundreds of innocent people

    16. Matthew Logan

      Please look up gang stalking this is a real crime

    17. Whereare theavocadoes

      I just see camilaa

    18. Alessa Pantonial

      Me!

    19. Ronggrik Marak

      Legend has it that the construction is still going on to this day.

    20. Cuthbert Agufa

      No wonder construction is never finished in time👷

      1. Dave Carter

        Laughing my friend regards DJ smidnightcaller enjoy

    21. chonlaton Pkj

      กูหามาเป็นปีฟังเเต่เเดนส์

    22. igian dymphna utanyo

      My eyes on normani

    23. Agacia_Koszarek

      2019??

    24. Bgee Bgee

      The girl with the Green shirt is pretty

    25. xRevoEmaGx

      Ripped off Daniel Bedingfield

    26. Memoire Palace Resort

      Nice song! I have more nice video than this one: Here is my Video: @

    27. bom boa

      Alguém escutando em setembro

    28. Fartun Malin

      Love that home

    29. Syahrezan Adham

      Is that Ally Brooke?

    30. yoon 26

      Yo toda disfrutando el vídeo weones lindos, weonas lindas y sale ese culia de Ty weon cago toda la estética yiaa JSJSJWKW

    31. Make for us

      Very nice

    32. Esmeralda Ajpacaja

      oops wrote it wrong

    33. Esmeralda Ajpacaja

      i am semmbetember 19 2019

    34. Brunilda La Hoz

      IT has been 3 years now and they still hace not made song vid

    35. 100YearsofWealth

      us-new.com/online/video-mZYZOL8gfX4.html

    36. 之梦仲夏

      ok. fevr love look.

    37. Horacio Antillon

      I can't believe you are real

      1. Dave Carter

        In the skin regards DJ smidnightcaller enjoy regards US-new

    38. Canny Investors

      Why do all of our [work from home] students say they ended up on this video!? HAHA

    39. Tizzy Tox

      Is that Normani

      1. tikapaprika

        Tizzy Tox Yes

    40. kpop fanatic

      Anyone else is reminded of Work by Ciara

    41. Phoebe Livingston

      Is that Shawn?!

    42. Catherine  Kibodeaux

      I a huge fan

    43. Lorraine O Driscoll

      We always play briatins got talent we liaten to work that is some sassy song😘🥰🥰🥰😝

    44. Pglu shivu

      Watching in September like here ❣️❣️

    45. Antonio Petrillo

      Who is here after Shameless??

    46. WaterLily Gaming

      It hurts me to know these girls did something cruel 😭

    47. Renee _xoxo_

      𝙲𝚊𝚖𝚒𝚕𝚕𝚊 ♡

    48. Emily Lu

      WHERE IS THE FIFTH PERSON IN THE CHANNEL WELL IMAGE FOR THE CHANNEL IMAGE!!

    49. Jharold Lopez

      Esa música ya pasó de moda

    50. Theus Sincero

      2019?

    51. Ranf'o

      *Working hard, the result is always brilliant! Congratulations girls!*

    52. Kineeki Kin

      اكو عرب

    53. Ashley Evorall

      Parents stop giving. Work not finish. Stopped someone not get $ for work bran then not works I think of ways I can die ways I like to go smoke can kill me

    54. Nadia Afreen

      islamiclives24.blogspot.com/2019/08/patience-in-islam-reward-of-patience-in.html

    55. Edgar Cisneros

      ¿Alguien del 2032 por aquí? 😔👌

    56. Jose Amaya

      *Who's here before the 13M Subscribers?* ❤💪

    57. Alejandro Juarez

      harmonizers es hora de apoyar a Ally Brooke, no la dejemos sola link al video us-new.com/online/video-v6DTWhAVrJQ.html

    58. Alejandro Juarez

      harmonizers it's time to support our Ally Brooke don't leave her alone, link to the video us-new.com/online/video-v6DTWhAVrJQ.html

    59. Victo MK

      Did camila really leave the girl band?

      1. Billie Eilish

        Yep

    60. צוות התרנגולות

      Señorita- comment Work From Home- like

    61. Bobo Sineen

      Who else watching in and after september 2019 ? 💖

    62. BindiaWWE

      Listening to this song since the time it released not knowing what this song is about...God I am so innocent and dumb😂

    63. Toby Anderson

      Gotta love the dance train on the stair case... LOL 😂

    64. Wendell

      Step 1. Go to Google Step 2. Search this key: 123moviesoldversion Step 3. Enjoy! Fifth Harmony - Work from Home ft. Ty Dolla $ign girl who was on fire! “I just did some calculations and I’ve been able to determine that you’re full of shit. “The main reason Santa is so jolly is because he knows where all the bad girls live. “Half the world is composed of people who have something to say and can’t, and the other half who have nothing to say and keep on saying it. “There is nothing more dreadful than the habit of doubt. Doubt separates people. It is a poison that disintegrates friendships and breaks up pleasant

    65. Queen Alexandra The Great

      Let's be honest, half of us came to see the 'view' 😆

    66. Sekar Ayu Pusvita

      September 2019

    67. How2BTM [HM]

      *I Used To Twerk To This Masterpiece* 😢

    68. Jul Harbi

      Who still watch this good song on september? God bless you..

    69. selva muthukumr

      my fav song and my fav band

    70. Issa Ahmed

      Normani is damn hot black girls always win Like we too 😀😀✌✌✌✌