Back On FORTNITE Battle Royale (Random Squads)

SSSniperWolf

SSSniperWolf

1 128 149 Views1 172

    Fortnite Battle Royale Gameplay! I'm SSSniperWolf and today I am finally uploading more Fortnite gameplay (ps4) since everyone has been asking so much :D WATCH MORE bit.ly/fortnitesssniperwolf Leave a Like if you enjoyed this and want more! Subscribe to SSSniperWolf to join the Wolf Pack!
    Instagram: instagram.com/sssniperwolf
    Twitter: twitter.com/sssniperwolf
    Facebook: facebook.com/sssniperwolf
    Official Merch: ogwolfpack.com/

    Published on 6 months ago

    Comments

    1. SSSniperWolf

      FORTNITEEEEE so as you can see I'm rusty but I still got it! lot of mistakes but I really haven't played much and there's so much new stuff... LIKE IF YOU WANT MORE and vote in in the poll at 1 minute, also comment what you voted!

      1. Yassin Fortnite

        Me too

      2. Yassin Fortnite

        @sis spill Me too

      3. Dillion Mcdonagh

        More fornite vides you moth be rustey but you still got it

      4. GamingWithRyanAndLina

        How are you better than me, you're better than i thought

      5. Liy_rose18 Squad

        SSSniperWolf pls make more for nite vids I love them and your also very good at it

    2. Martin Sponge

      Put more Fortnite vids

    3. Dat kid next door

      2:09 Sssniperwolf missed a purple tac

    4. Jenn’s Makeup

      Can you add me I wanna play with you my epic is E-C-R_0904200809

    5. Elissa Gonzales

      1v1 me plz

    6. Elissa Gonzales

      We need more fornite!!πŸ˜‚

    7. Karla Fernandez

      Can you you add me at ferful037jail pls sssinperwolf

    8. Tyler Anderson

      Why do all the characters say β€œplayer1234” as the name?

    9. Gaurav Kumar

      Fortnite is less violent than pubg

    10. k.o demon demon

      more fortnite

    11. Curly head Zire

      Me and my friends call salty springs the ghetto cuz we always getting killedπŸ˜‚

    12. Sienna Griffin

      Sssniperwolf: why are you playing footnote with the tv on Me: well I'm watching you while playing fortnite

    13. Paradox

      For Kobe rip 2:26

    14. Tyboy17 Gaming

      Just got a victory royale in fortnite squads by myself everyone died but me so I thought I’d come here to cope

    15. Emmett Pakyam

      Make more Fortnite content

    16. anri best

      Yu missed a flippin heavy and a scar

    17. Peter

      Pls come back for chapter 2 πŸ₯ΊπŸ₯ΊπŸ₯Ί

    18. The five Cousins

      Anyone else watching in 2020

    19. Iceaxe 9

      Ssniperwolf... U r totally average...

    20. Iceaxe 9

      Ssniperwolf.... U are totally average...

      1. Veven Sundraj

        Add me on fortnite Cohen raven

    21. Berry_ Pie

      Boys: girls cant play >:) Sssniperwolf: *are you challenging me?*

    22. Lily Rose

      Luv these! Plz do more! πŸ€—πŸ₯°πŸ€ͺ

    23. Ethan Ipad

      Any of u broke boys have mic πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    24. Fruity Editz

      Me and her have something in common If I die, no one can have it.

    25. Sara Rolfe

      Do you like corgi booties

    26. Sara Rolfe

      Im your biggest fan Please give me a shout out

      1. Sara Rolfe

        πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜πŸ€‘πŸ•

    27. Cookiez

      i guess me and lia are twins cuz i always go salty!!!!!!

    28. Ana Cruz

      Can you play more fortnite

    29. Josluis Reyes

      2:13 SHe DiDnT TAke ThE TAc

    30. Terry Rocco

      i littery played with one of the kids also plss give me a shout a subscribed and my fortnite user name is linakiller31 plss go check me out i love ur vidios so just pllss i told my dad when i grow up i want to move to arizona just becuse of u i love u so muck i also pushed the post notificatoins just plss

    31. Ryley Morgan

      Can you add me

    32. XxEquestrianLifexX

      Whatttt ps comes with headset I got no headset πŸ₯Ί

    33. Maria Doyle

      I was eating soup some how I got jump scared and spilled it all over me 😬

    34. Fifi Russom

      Add me on fortnite I am fifi_code_179

    35. FaZe Ech0 & FaZe L0vely

      I really wanted the Beach Bomber skin when it came out, but I already have Brite Bomber, I just really like the style of beach bomber and I also did Beach Bomber cosplay!

    36. Kaitlyn Wadsworth

      When she says comment in one min but you see that she commented six months ago

    37. justSerenity 87

      Yo I'm sitting here eatin my Skittles and your sitting their being awesome, I'm like "DAMN GIRL!!"

      1. shyr_gaming

        1v1 me justSerenity 87

    38. linayli calero

      Am I deaf or I can’t hear the people in game chat 😐😐

    39. meagan peense

      ohhh shit a fortnite video

    40. fatma almansoori

      I wish I can play with u πŸ˜•

      1. fatma almansoori

        And I can help u win if u like

    41. Ohhh Kaden

      Ha

    42. Deadshot

      7:35 that screamπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚I am dying...πŸ˜‚πŸ˜‚

      1. ItzGacha_ DJ

        πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    43. Abigail Norris

      All kills are 2045

    44. Abigail Norris

      I got 27 wins with 15-20 kills on the wins

    45. Nazier Minnifield

      Your better than pokiman!! Your og .

    46. cynthia herrick

      IS NOBODY GONNA TALK ABOUT HOW FREAKIN" GOOD SHE IS!!!!!!!!!!!!!!!!

    47. Nicholas Watson

      Hi sssinperwolf my Fortnite acount is Owenthedubmaster

    48. Flosslikeaboss12

      Her when she hit markers someone with a sniper: WOW!! Me: 😑😑😑

    49. magical unicorn

      You should do more videos like thisssss

    50. lil jay money

      Play chapter 2

    51. Farah Maged

      Can u like do a video on how to play Fortnite like a pro cuz GURL u are good Btw love ur vids, and the most kind of videos i like is when u try hacks from 5 minutes craft

    52. LeberFam

      My Most Kills Is 33

    53. Le Pineapple gamer

      Can you pleaseeee do more?

    54. Kambri Flake

      Please play Fortnite again

    55. XP_ Sloppy

      More fortnite plzz it’s chapter 2

    56. Shrimp Shrimpy

      Ayo

    57. Swurly Gurly

      I Love you I'm 6years old I Love you so much bro

    58. ace frost

      What’s shotguns? -Sssniperwolf

    59. James Jones

      When she sneezed I laughed so much cause it sound exactly like the way I sneeze

      1. shyr_gaming

        james jones 1v1 me

    60. Jeremiah Curry

      Pls start helping you partners

    61. SlurzzY

      Play more

    62. Jayeooh

      Add more fortnite videos

    63. Brittany Merrell

      Can I add you on fortnite plese

    64. Oh Lewizz08

      I killed you first math!I thought it was a fan trying to be youu!

    65. Lou’s garage

      Y nobody have a shity mic

    66. Gah Look

      Your good at the game but the building

    67. It’s bubblegum World

      Omg I’m so good at the game I can tech you

    68. j u l i a

      Lia drops at Tilted *Already has 83722727 kills*

    69. Minivoyce Animations

      *7:35*